Thursday, February 23, 2012

Ini peluang anda, bersama saya dan insan tersayang..

Assalamualaikum,

Dear readers, tq sebab follow, tak sangka meningkat jumlah pembaca,.

Maafkan saya kalau kata2 saya mungkin menyinggung hati dan perasan (ewah),.. tapi saya cakap berdasarkan apa yang saya alami,.. perit tengok orang2 yang saya sayang menelan berbiji2 pil semata2 untuk kurangkan kesakitan atau avoid from any attack.. SERIOUSLY, that is something, I dont want to see, but somehow I have to.

Dan mengenai entry saya yang lepas, the thing were really happened!! I'm not making stories,.. memang ramai yang bercakap macam tu,.. takpa, saya hanya doa, 1 hari dia lebih appreciate health dan kalau dia taknak saya membantu dia dan keluarga untuk sihat, harap2 satu hari nanti terbuka hati dia untuk beli dari orang lain.

Saya sanggat mengalu-alukan orang2 yang nak sihat bersama saya. dengan harapan hari ni saya bantu orang untuk sihat, esok atau satu hari nanti kalau ader antara keluarga saya perlukan pertolongan, Insyallah adalah hamba ALLAH yang sudi membantu.. Amin,

TOLONGLAH JAGA KESIHATAN,..sekarang ni mudah sangat orang nak kena penyakit,..saya sendiri pun sama, sebab tu sebaik mungkin nak menjaga,..

Saya niat hanya membantu,. selebihnya adalah pilihan masing2

No comments:

Post a Comment